Úvod Aktuality Pojištění proti úniku vody za vodoměrem

Pojištění proti úniku vody za vodoměrem

Pojištění proti úniku vody za vodoměrem

17. květen 2017

Královéhradecká provozní, a.s. (KHP) připravila od začátku května pro své zákazníky novinku – asistenční službu při nouzových situací spojených s únikem vody za vodoměrem.

Pro každého zákazníka KHP s platnou odběratelskou smlouvou na dodávku pitné vody bude k dispozici asistenční služba 24 hodin denně, 365 dnů v roce. „Služba je zdarma, a to výhradně pro naše smluvní zákazníky. Těmi jsou vlastníci nemovitostí, mohou to být individuální odběratelé, bytové domy, družstva či firmy,“ informoval Jakub Hanzl, generální ředitel KHP.

K zákazníkovi v případě nouzové situace přijede asistenční služba a provede odborné práce v rozsahu dvou hodin. Klient za výjezd vozidla a provedené nezbytné práce nic neplatí. „Na jedno odběrní místo může zákazník KHP zdarma využít tři asistenční služby ročně. Nezbytnou podmínkou je kontaktovat asistenční službu na telefonním čísle 212 812 212.

Asistenční služby zahrnují rovněž refundaci úniku vody. Jde o částečnou náhradu nákladů na vodné, způsobené únikem vody v důsledku prokazatelně nastalé nouzové situace, a to za podmínek, že spoluúčast odběratele na úniku vody dosáhne výše 10 m3, což je minimální limit pro refundaci, a maximální limit pro refundaci úniku vody je stanoven na 15 tisíc Kč na jedno odběrné místo za rok. 

Partnerem KHP na tomto projektu je renomovaná asistenční služba United Assistance.

Zde najdete bližší informace k nové službě:

informační letáček o službě

dopis společnosti o poskytované službě

Důležité kontaky

Zákaznické linky:

841 11 12 13

601 273 273

Nový Bydžov - kontakt

495 490 320

Napište nám

Hlášení odečtů: formulář

Rezervace schůzky