Úvod Zákazníci Průzkum spokojenosti zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků

Průzkum spokojenosti 2021

Průzkum spokojenosti 2021

243,4 kB | PDF | Zobrazit | Stáhnout

Stejně jako v minulých letech i v roce 2021 společnost Královéhradecká provozní (KHP) zadala průzkum spokojenosti zákazníků se službami, které poskytuje. Tento průzkum probíhá každoročně, a to už od roku 2008. Jsou v něm zařazeni jak individuální zákazníci, tak bytová družstva a firmy.
A jak letos dopadl? Z celkového počtu 450 dotazovaných projevilo celkovou spokojenost s úrovní služeb 96 % zákazníků. V porovnání s minulým rokem tak zůstává celková spokojenost u většiny sledovaných parametrů přibližně na stejné úrovni.

Otevírací doba zákaznického centra

pondělí 8 - 17
úterý 8 -14
sředa 8 - 17
čtvrtek zavřeno
pátek 8 - 11
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
S platností od 1.2.2022 je zákaznické centrum v Hradci Králové OTEVŘENO ve standardním režimu.
Vyjadřovací služba

Stavíte nebo rekonstruujete? Potřebujete zákres existence vodohospodářských sítí? Potřebujete vyjádření k projektové dokumentaci pro územní řízení nebo vyjádření k  projektové dokumentaci pro stavební řízení?Jednoduchým vyplněním formuláře si o ně můžete zažádat.

Důležité kontaky

Zákaznické linky:

601 273 273

841 11 12 13

Napište nám

Hlášení odečtů: formulář

Rezervace schůzky