Úvod Zákazníci Průzkum spokojenosti zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků

V rámci průzkumu spokojenosti zákazníků bylo osloveno 400 respondentů z řad individuálních zákazníků, správců bytových domů a firem.

Průzkum ukazuje celkovou spokojenost s úrovní služeb poskytovaných naší společnosti. Závěry průzkumu jsou používány pro další zkvalitňování poskytovaných služeb. 

Průzkum spokojenosti 2010

Průzkum spokojenosti 2010

354,8 kB | PDF | Zobrazit | Stáhnout

Průzkum, který realizovala agentura Ipsos Tambor, ukázal, že s našimi službami je spokojeno 88% našich zákazníků. Téměř 93% dotazovaných hodnotí naše zaměstnance jako profesionální.
Dnešní zákazníci chtějí mít přístup k informacím; vedle ceny za vodné a stočné je zajímá hlavně kvalita dodávané vody nebo informace o omezeních v dodávkách pitné vody nebo provozu kanalizace. Nejrychlejší a stále aktuální informace o dodávce pitné vody a odkanalizování jsou uveřejňovány na internetových stránkách společnosti – www.khp.cz a zaregistrovaným zákazníkům je zdarma zasíláme formou SMS. Více informací o této službě Vám rádi poskytneme na zákaznické lince a najdete je i na našich internetových stránkách.

Průzkum spokojenosti 2009

Průzkum spokojenosti 2009

459,9 kB | PDF | Zobrazit | Stáhnout

Průzkum, který prováděla agentura Ipsos Tambor, ukázal, že zákazníci stále ve větší míře využívají jako zdroj informací webové stránky, zákaznickou linku, ale také oceňují informace pomocí služby SMS Info – informace zdarma o plánovaných odstávkách vody přímo na mobil. Z průzkumu vyplynulo, že stále víc zákazníků používá vodu z kohoutku a již tradičně průzkum ukazuje, že zákazníky nejvíce zajímá kvalita vody, její cena a informace o omezení dodávek pitné vody.
Celkově průzkum ukázal, že zákazníci společnosti Královéhradecká provozní, a.s. jsou spokojeni či velmi spokojeni s poskytovanými službami.

Průzkum spokojenosti 2008

Průzkum spokojenosti 2008

149,9 kB | PDF | Zobrazit | Stáhnout

Průzkum, který provedla společnost Ipsos Tambor, ukázal, že zákazníci jsou spokojeni či velmi spokojeni s poskytovanými službami. Zároveň z průzkumu vyplynulo, že stoupá počet zákazníků, kteří dávají přednost vodě z kohoutku před vodou balenou. Již tradičně z průzkumu také vyplynulo, že se odběratelé nejvíce zajímají o kvalitu dodávané vody, o její cenu a že si přejí o ní být informováni. Způsob komunikace těchto informací, který zákazníkům nejvíce vyhovuje, je tištěný materiál – zákaznický časopis, letáky, brožury.
V královéhradeckém regionu průzkum nově ukázal, že zákazníci vnímají značku Veolia Voda také jako partnera, který se aktivně podílí na podpoře kulturního, společenského a sociálního života v kraji.

Průzkum spokojenosti 2007

Průzkum spokojenosti 2007

1,1 MB | PDF | Zobrazit | Stáhnout

Průzkum spokojensoti zákazníků v roce 2007 ukázal, že velká většina odběratelů je spokojena jak s kvalitou pitné vody, tak s úrovní poskytovaných služeb a s přístupem zaměstnanců společnosti k zákazníkům.
Zároveň z průzkumu vyplynulo, že naši zákazníci si přejí být dobře informováni a při získávání informací dávají přednost využití moderních prostředků, jako jsou zákaznická linka a internet.

Důležité kontaky

Zákaznické linky:

841 11 12 13

601 273 273

Nový Bydžov - kontakt

495 490 320

Napište nám

Hlášení odečtů: formulář

Rezervace schůzky 

 

Vánoční provozní doba

Zákaznické centrum
21.12.2018 pokladna otevřena do 12h30, smlouvy do 11h
31.12.2018 pokladna otevřena do 12h30, smlouvy do 11h
Ostatní dny beze změn.