Úvod Aktuality PRŮZKUM SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKŮ

PRŮZKUM SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKŮ

4. září 2025

V současné době probíhá každoroční průzkum spokojenosti zákazníků.

V současné době probíhá každoroční průzkum spokojenosti zákazníků. 
Cílem průzkumu je zjistit spokojenost zákazníků s úrovní poskytovaných služeb, přístupem zaměstnanců KHP, s kvalitou dodávané vody a s poskytováním informací. Tento průzkum probíhá kontinuálně každý rok, a to již od roku 2008. 
Prováděn je společností IBRS a potrvá nejméně do konce září 2025. Telefonicky budou osloveny čtyři cílové skupiny - individuální zákazníci / majitelé rodinných domů; správci bytových domů / bytová družstva; průmysloví zákazníci / firmy a dále municipality. Délka jednoho rozhovoru potrvá přibližně 10 minut.

Otevírací doba zákaznického centra

 

pondělí

8 - 17
úterý 8 - 14
středa 8 - 17
čtvrtek zavřeno
pátek 8 - 11
 
Vyjadřovací služba

Stavíte nebo rekonstruujete? Potřebujete zákres existence vodohospodářských sítí? Potřebujete vyjádření k projektové dokumentaci pro územní řízení nebo vyjádření k projektové dokumentaci pro stavební řízení?Jednoduchým vyplněním formuláře si o ně můžete zažádat.

Důležité kontaky

Zákaznické linky:

601 273 273

841 11 12 13

Napište nám

Hlášení odečtů: formulář

Rezervace schůzky