1. říjen 2009
Veolia Voda se v odpovědi na stále rostoucí požadavky svých zákazníků dlouhodobě věnuje zvyšování kvality poskytovaných služeb. Tuto svou strategii orientace na zákazníka potvrzuje nyní svým novým a v Česku ojedinělým projektem Závazků zákaznických služeb.
Veolia Voda se zavazuje poskytovat svým zákazníkům kvalitní služby
(tisková zpráva, 30.9.2009)
Veolia Voda se v odpovědi na stále rostoucí požadavky svých zákazníků dlouhodobě věnuje zvyšování kvality poskytovaných služeb. Tuto svou strategii orientace na zákazníka potvrzuje nyní svým novým a v Česku ojedinělým projektem Závazků zákaznických služeb, který právě dnes startuje.
Veolia se v deseti zcela konkrétních bodech zavazuje zajistit svým zákazníkům snadnou a rychlou dostupnost svých služeb, chce své zákazníky více a otevřeně informovat o poskytovaných službách a v neposlední řadě se zavazuje být vůči svým zákazníkům v případě jejich tíživé situace solidární. V případě nedodržení stanovených lhůt ze strany Veolie dostane zákazník na omluvu věcný dárek. Společnost chce prostřednictvím tohoto projektu posílit důvěru svých zákazníků v poskytované služby.
Podrobné znění závazků najdete v přiloženém souboru nebo na www.khp.cz .
Otevírací doba zákaznického centra
pondělí |
8 - 17 |
úterý | 8 -14 |
středa | 8 - 17 |
čtvrtek | zavřeno |
pátek | 8 - 11 |
Stavíte nebo rekonstruujete? Potřebujete zákres existence vodohospodářských sítí? Potřebujete vyjádření k projektové dokumentaci pro územní řízení nebo vyjádření k projektové dokumentaci pro stavební řízení?Jednoduchým vyplněním formuláře si o ně můžete zažádat.
Důležité kontaky