Úvod Import Články Smlouva

Období vyúčtování

19. říjen 2012

je informativní údaj pro odběratele, má orientační charakter a určuje, mimo jiné, také termíny plateb u čtvrtletních záloh. 

Stanovuje ho, v souladu s odečtovými trasami, dodavatel. (Z toho důvodu jej není možné měnit na žádost odběratele.)
 
V měsíci vyúčtování je plánován řádný odečet, vystavení faktury, vyúčtování záloh a vystavení plánu záloh na následující období.  Z technických důvodů může dojít k řádnému odečtu i v termínu mimo měsíc vyúčtování, obvykle však k větší odchylce, než jeden týden, nedochází.

 

Mimořádný odečet je dodavatel oprávněn provést kdykoliv 
Pro odběratele, kteří  se nezdržují na odběrném místě, doporučujeme, aby do 15 dne měsíce vyúčtování  nahlásili stav vodoměru, nebo se dohodli na termínu odečtu. Není pak nutné posílat výzvy a domáhat se odečtu administrativní cestou. K nahlášení odečtu je možné použít širokou škálu možností (např. dopis, telefon, e-mail, zákaznický internet, osobní nahlášení aj.)
 
Připomínáme, že nejpozději jednou za tři roky, je nutný fyzický odečet vodoměru pracovníkem dodavatele.
 

 
Orientační údaj o období vyúčtování na Vašem odběrném místě můžete získat  z přiloženého dokumentu. Na faktuře máte uvedeno technické číslo OM, jehož první část určuje období vyúčtování.
 
Například:
OM číslo 240103 – 250 má podle tabulky pod číslem 240103 uveden Listopad
 

 Období vyúčtování spínačů.pdf (dokument Adobe PDF)Období vyúčtování spínačů.pdf

 

 

 

Otevírací doba zákaznického centra

pondělí

8 - 17
úterý 8 -14
středa 8 - 17
čtvrtek zavřeno
pátek 8 - 11
 
Vyjadřovací služba

Stavíte nebo rekonstruujete? Potřebujete zákres existence vodohospodářských sítí? Potřebujete vyjádření k projektové dokumentaci pro územní řízení nebo vyjádření k  projektové dokumentaci pro stavební řízení?Jednoduchým vyplněním formuláře si o ně můžete zažádat.

Důležité kontaky

Zákaznické linky:

601 273 273

841 11 12 13

Napište nám

Hlášení odečtů: formulář

Rezervace schůzky