Úvod Import Články Všeobecné informace-vodné-stočné Informace o zvýšené spotřebě

Informace o zvýšené spotřebě

12. leden 2010

Jak je zákazník informován, že má zvýšenou spotřebu proti minulým obdobím?

 

 

 

 

Pokud je to možné, tak již  při odečtu, informujeme odběratele.Fakturační systém navíc odběratele automaticky při vybočení ze zadaných mezí upozorní na faktuře.

Komplikovanější situace je při výměně

Pokud je to možné, informujeme odběratele o možné nadspotřebě ihned.

Podle zákona (274/2001 Sb. v platném znění) však odběratel musí vznést požadavek na eventuální přezkoušení nejpozději při výměně.

Otevírací doba zákaznického centra

Od 22. 2. 2021 je zákaznické centrum Královéhradecké provozní, a.s. znovu otevřeno pro veřejnost.

pondělí 8h-17h
úterý 8h-14h
sředa 8h-17h
čtvrtek zavřeno
pátek 8h-11h
 
Vyjadřovací služba

Stavíte nebo rekonstruujete? Potřebujete zákres existence vodohospodářských sítí? Potřebujete vyjádření k projektové dokumentaci pro územní řízení nebo vyjádření k  projektové dokumentaci pro stavební řízení?Jednoduchým vyplněním formuláře si o ně můžete zažádat.

Důležité kontaky

Zákaznické linky:

601 273 273

841 11 12 13

 

Nový Bydžov - kontakt

495 490 320

Napište nám

Hlášení odečtů: formulář

Rezervace schůzky