Úvod Import Články Všeobecné informace-vodné-stočné

Informace o zvýšené spotřebě

12. leden 2010

Jak je zákazník informován, že má zvýšenou spotřebu proti minulým obdobím?

 

 

 

 

Pokud je to možné, tak již  při odečtu, informujeme odběratele.Fakturační systém navíc odběratele automaticky při vybočení ze zadaných mezí upozorní na faktuře.

Komplikovanější situace je při výměně

Pokud je to možné, informujeme odběratele o možné nadspotřebě ihned.

Podle zákona (274/2001 Sb. v platném znění) však odběratel musí vznést požadavek na eventuální přezkoušení nejpozději při výměně.

Otevírací doba zákaznického centra

pondělí

8 - 17
úterý 8 -14
středa 8 - 17
čtvrtek zavřeno
pátek 8 - 11
 
Vyjadřovací služba

Stavíte nebo rekonstruujete? Potřebujete zákres existence vodohospodářských sítí? Potřebujete vyjádření k projektové dokumentaci pro územní řízení nebo vyjádření k  projektové dokumentaci pro stavební řízení?Jednoduchým vyplněním formuláře si o ně můžete zažádat.

Důležité kontaky

Zákaznické linky:

601 273 273

841 11 12 13

Napište nám

Hlášení odečtů: formulář

Rezervace schůzky