Úvod Import Články Všeobecné informace-vodné-stočné

Veolia zahájila novou reklamní kampaň

Veolia zahájila novou reklamní kampaň

19. únor 2015

Zhruba od poloviny února se i v České republice objeví v tištěných médiích a na zpravodajských serverech nová celosvětová reklamní kampaň skupiny Veolia, která dokresluje slogan skupiny „Pečujeme o světové zdroje“ Ve Francii byla kampaň zahájena 26. ledna 2015 a jedná se o první kampaň skupiny za posledních pět let.

Již tři roky pracuje francouzská skupina Veolia na své hloubkové proměně prostřednictvím rozvojové strategie zaměřené na sedm hlavních oblastí růstu a novou organizační strukturu. Skupina zlepšila své postavení na trzích, zvýšila svoji schopnost pružně a rychle reagovat na potřeby zákazníků a v současné době používá pouze jediný společný název: Veolia.

V dubnu 2014 Veolia upřesnila, jaké postavení na trhu chce zaujímat, a představila nový slogan „Pečujeme o světové zdroje“, který vyjadřuje její poslání a byl přeložen do jazyků všech zemí, kde skupina působí. Výrazové prostředky Veolie vyjadřují strukturu vycházející z tří základních pilířů, které výstižně charakterizují všechny její činnosti: zlepšování přístupu ke zdrojům, ochrana zdrojů a jejich obnovování.

Nový grafický manuál, nová podoba publikací a nový digitální ekosystém okolo webu Veolia.com tvoří základy nového způsobu komunikace skupiny. Vytvořením Social Hub #LivingCircular dává skupina najevo, že půjde o nový způsob komunikace s veřejností, do níž se zapojuje z pozice účastníka občanské diskuse o kruhové ekonomice.

Reklamní kampaň přináší sérii ilustrací s městskou tématikou, které byly zveřejněny v tištěných a digitálních médiích ve Francii i jsou publikovány i v zahraničí.

Kampaň, jejímž autorem je poradenská agentura Havas Paris, s níž Veolia spolupracuje od roku 2004, využívá pěti ilustrací britských kreslířů známých pod pseudonymem Rude. Zahrnuje jeden generický vizuál a čtyři doprovodné vizuály, které symbolicky znázorňují historii nové Veolie působící v celosvětovém měřítku v oblasti vodárenství, odpadového hospodářství a energetiky:

  • Přeměna kávové sedliny na energii v Nizozemsku.
  • Likvidace nepotřebných plavidel v Bordeaux a recyklace takto získaných materiálů.
  • Zásobování velkého průmyslového komplexu v Singapuru pomocí uzavřeného okruhu donekonečna recyklujícího použitou vodu, umožňující snížení odběrů z primárního zdroje.
  • Využívání odpadních vod jako hnojiva v Milwaukee. 

Svoji inspiraci čerpá Veolia především v kruhové ekonomice, aby dala svým aktivitám nový rozměr a pomáhala řešit zásadní problémy, s nimiž se potýká průmyslová výroba i jednotlivé regiony. Použité ilustrace znázorňují město jako hravé prostředí, kde se příroda harmonicky snoubí s lidskou činností a průmyslovou skutečností. Veolia chce tímto způsobem zprostředkovat optimistickou vizi environmentálních a ekonomických problémů, s nimiž je konfrontován moderní svět, protože existují řešení, která skupina tímto nabízí. Některá z nich se již osvědčila, jiná se nacházejí ve stádiu rozvoje, jde však o pochopení problematiky zdrojů a zavedení nástrojů pomáhajících nastolit nový model. Tyto kresby umožňují lépe pochopit činnosti, jimiž se Veolia zabývá a jež široká veřejnost často příliš nevnímá, ale které se díky výrazně urbanistickému stylu dvojice britských umělců s pseudonymem Rude daří odhalit v plném světle.

 

Několik slov o Veolii

Skupina Veolia je celosvětovým pojmem v oblasti optimalizovaného využívání zdrojů. Skupina působící ve všech pěti světadílech, kde zaměstnává více než 187 000 pracovníků*, vyvíjí a zavádí řešení pro management vodohospodářských služeb, odpadového hospodářství a energetických služeb, a podílí se tak na trvale udržitelném rozvoji měst a průmyslu. Prostřednictvím těchto třech vzájemně se doplňujících činností se Veolia podílí na zlepšování přístupu ke zdrojům, ochraně disponibilních zdrojů a jejich obnovování. V roce 2013 zásobovala Veolia 94 milionů obyvatel pitnou vodou a zajišťovala kanalizaci pro 62 milionů obyvatel, vyrobila 54 milionů megawatthodin elektřiny a zajistila nové využití 38 milionů tun odpadů. V roce 2013 realizovala Veolia Environnement konsolidované tržby ve výši 23,4 milionů eur* (viz Paris Euronext: VIE a NYSE: VE a www.veolia.com).

(*) Údaje za rok 2013 jsou neoficiální, protože ještě neproběhl audit; zahrnují výsledky společnosti Dalkia International (100%) a nezahrnují výsledky Dalkia France. Z důvodu probíhajícího odprodeje nebyly do konsolidace zahrnuty ani tržby společnosti Transdev.

 

Několik slov o agentuře Havas Paris

Havas Paris je přední francouzská komunikační agentura. Tato globální komunikační agentura, která je součástí sítě Havas Worldwide, zajišťuje pod vedením předsedkyně správní rady a generální ředitelky Agathe Bousquetové a kreativního ředitele Christopha Coffreho globální, kreativní a digitální mezinárodní kampaně, zahrnující všechny aspekty činnosti určité značky a jejích cílových adresátů, a to pro celou řadu podniků a institucí. Díky své historické zkušenosti s náročnými úkoly v oblasti veřejného mínění, formování postojů a budování dobrého jména agentura rovněž disponuje kolektivním know-how a velkým počtem talentovaných spolupracovníků zabývajících se poradenstvím, kreativní činností a obsahovou složkou. Jádro agentury tvoří 70 kreativních pracovníků, v jejichž plodné a mnohostranné tvorbě se harmonicky snoubí výrazové prostředky, jako je reklama, design, internet, sociální sítě, události, vydavatelská činnost, audiovizuální obsahy, elektronická „efemérní“ média....

Několik slov o Rude

Rude je pseudonym britské manželské dvojice umělců žijících v Londýně (pravým jménem Abi a Rupert Meats). Pracují jako grafici a ilustrátoři, ale věnují se i designu. Jejich tvorba zahrnuje kolekce předmětů a oděvů, pro něž jsou typické kombinace typografických a ilustračních prvků. Jejich styl je velice živý a plný humoru, a proto se uplatňují v tvorbě pro běžné značky, jako jsou výrobci triček a hudebních nosičů, ale i pro kulturní instituce, jako je například síť galerií Tate, pro niž vytvořili řadu doplňků, oděvů a upomínkových předmětů.


V originále mají jednotné číslo (britského umělce), to je ale nesprávně, protože jsou 2 a říkají si Rude.

Otevírací doba zákaznického centra

pondělí

8 - 17
úterý 8 -14
středa 8 - 17
čtvrtek zavřeno
pátek 8 - 11
 
Vyjadřovací služba

Stavíte nebo rekonstruujete? Potřebujete zákres existence vodohospodářských sítí? Potřebujete vyjádření k projektové dokumentaci pro územní řízení nebo vyjádření k  projektové dokumentaci pro stavební řízení?Jednoduchým vyplněním formuláře si o ně můžete zažádat.

Důležité kontaky

Zákaznické linky:

601 273 273

841 11 12 13

Napište nám

Hlášení odečtů: formulář

Rezervace schůzky