Úvod › Média › Tiskové zprávy › Archiv TZ › Tiskové zprávy 2009 ›
6. leden 2009
(tisková zpráva, 2.1.2009, Královéhradecká provozní, a.s.)
I vodárenský dispečink patří k těm místům, které jsou v pohotovosti 24 hodin denně a přijímá hlášení o vzniklých problémech na vodovodní a kanalizační síti. Jinak tomu nebylo ani ve svátečním období právě skončeného roku.
„V průběhu svátků naši pracovníci zasahovali na celkem 10 poruchách na vodovodní síti a 6krát zasahovali v případech ucpané kanalizace,“ upřesňuje Pavel Trojan, vedoucí dispečinku Královéhradecké provozní, a.s. „Nejčastěji dochází k poruchám na potrubí běžných rozměrů, tedy DN100, důvodem je v tomto období zejména prudká změna počasí a promrzání půdy,“dodává k tomu. „Naši pracovníci opravovali poruchy nejen v centru města, ale například i v Třebechovicích pod Orebem, Chlumci nad Cidlinou nebo v Zábědově.“
Při všech zmiňovaných poruchách však ani v tomto vánočním čase nedošlo k významnějšímu omezení dodávky vody zákazníkům.
Společnost Královéhradecké provozní ročně na své náklady opraví více než 500 havárií na vodovodní síti a bezmála stejný počet poruch na síti kanalizační.
Otevírací doba zákaznického centra
pondělí |
8 - 17 |
úterý | 8 -14 |
středa | 8 - 17 |
čtvrtek | zavřeno |
pátek | 8 - 11 |
Stavíte nebo rekonstruujete? Potřebujete zákres existence vodohospodářských sítí? Potřebujete vyjádření k projektové dokumentaci pro územní řízení nebo vyjádření k projektové dokumentaci pro stavební řízení?Jednoduchým vyplněním formuláře si o ně můžete zažádat.
Důležité kontaky