Úvod Média Tiskové zprávy Archiv TZ Tiskové zprávy 2013 Veolia Voda spustila aplikace pro chytré telefony

Veolia Voda spustila aplikace pro chytré telefony

1. duben 2013

Veolia Voda spustila dvě aplikace pro chytré telefony
Pro své zákazníky, majitele chytrých telefonů s iOS nebo Android OS, připravila společnost Veolia Voda mobilní aplikaci Moje VodaPlus, díky níž získají zákazníci nepřetržitý a zabezpečený přístup ke svému elektronickému zákaznickému účtu. Druhá aplikace, nazvaná Moje voda, je určena široké spotřebitelské veřejnosti.

Všechny pobočky skupiny Veolia Voda a.s. nabízí svým zákazníkům přístup k jejich datům již několik let na internetových stránkách prostřednictvím osobního zákaznického účtu. Nyní si mohou zákazníci nainstalovat do svých chytrých telefonů aplikaci Moje vodaPlus, která jim přístup k osobním datům usnadní.

V aplikaci Moje vodaPlus najdou zákazníci čtyři základní záložky „Můj účet“, „Faktury a odečty“, „Požadavky“ a „Změna údajů.“ Získají zde přehledné informace o smlouvě i aktuální spotřebě vody a mohou rychle a pohodlně nahlásit stavu svého vodoměru, změnit kontaktní údaje nebo změnit způsob úhrady faktur.

Dále se prostřednictvím aplikace zákazník dozví aktuální cenu vody, informace o fakturách i platbách atd. V prostředí aplikace mohou zákazníci také odesílat různé požadavky a sledovat stav jejich vyřizování. Zákazníci, kteří nemají internetový zákaznický účet, si jej mohou vytvořit na internetových stránkách svého dodavatele vody. Přístupové jméno a heslo pro vstup do aplikace Moje Voda obdrží doporučeným dopisem na základě registrace.

Pro širokou veřejnost (koncové odběratele i bez smlouvy s dodavatelem vody) je určena verze Moje voda, která nabízí všem zájemcům zobrazení odstávek vody a aktuálních havárií přímo mapách s uvedením předpokládaného obnovení dodávek vody. Moje voda nabídne také základní údaje o kvalitě vody a jejích parametrech i vlivu na zdraví nebo přehlednou kalkulačku spotřeby vody v domácnosti. Kalkulačka uhlíkové stopy vypočítá dopad pití vody jednotlivce na životní prostředí.

Aplikace jsou zdarma ke stažení v AppStoru i Android marketu.

Otevírací doba zákaznického centra

 

pondělí

8 - 17
úterý 8 - 14
středa 8 - 17
čtvrtek zavřeno
pátek 8 - 11
 
Vyjadřovací služba

Stavíte nebo rekonstruujete? Potřebujete zákres existence vodohospodářských sítí? Potřebujete vyjádření k projektové dokumentaci pro územní řízení nebo vyjádření k  projektové dokumentaci pro stavební řízení?Jednoduchým vyplněním formuláře si o ně můžete zažádat.

Důležité kontaky

Zákaznické linky:

601 273 273

841 11 12 13

Napište nám

Hlášení odečtů: formulář

Rezervace schůzky