Úvod Média Tiskové zprávy

K poruchám vyjíždíme každý den

25. leden 2017

tisková zpráva, 25.1.2017

Od začátku roku až do dnešního dne naši pracovníci řešili 45 poruch na vodovodní síti. Více než polovinu z těchto poruch jsme odstraňovali v Novém Bydžově a Chlumci nad Cidlinou, další pak v Hradci Králové i v Českém Meziříčí. Všechny poruchy na vodovodní síti jsou způsobeny pohybem zamrzající zeminy, která vytváří tlak na potrubí.

„V tomto mrazivém počasí je navíc velmi komplikované zajistit možnost náhradního zásobení cisternami, snažíme se však poruchy odstranit v co možná nejkratším čase,“ vysvětluje Tomáš Hosa, provozní ředitel společnosti.

Zaznamenáváme také už první případy mrazem poškozených vodoměrů. Za škody na vodoměru, které vzniknou jeho nedostatečnou ochranou před mrazem, zodpovídá odběratel. V případě na zimu opouštěných budov doporučujeme jejich pravidelnou kontrolu, stává se často, že odběratel zjistí poškození vodoměru až po delším období, ve kterém již mohlo dojít k velkým škodám. Na chatách doporučujeme před zimním obdobím uzavřít ventil před vodoměrem a vypustit vodu z vodoměru a vnitřních rozvodů. Naše společnost nabízí odběratelům i možnost uzavření vodovodní přípojky na zimu (tato služba je zpoplatněna).

Vodoměry však ve velmi chladném počasí mohou zamrznout i ve sklepních prostorech, stačí zapomenuté otevřené sklepní okénko. Při velkých mrazech nemusí však stačit ani uzavření oken. V takovémto období je vhodné použít izolační materiály k ochraně vodoměru.

 

Otevírací doba zákaznického centra

pondělí

8 - 17
úterý 8 -14
středa 8 - 17
čtvrtek zavřeno
pátek 8 - 11
 
Vyjadřovací služba

Stavíte nebo rekonstruujete? Potřebujete zákres existence vodohospodářských sítí? Potřebujete vyjádření k projektové dokumentaci pro územní řízení nebo vyjádření k  projektové dokumentaci pro stavební řízení?Jednoduchým vyplněním formuláře si o ně můžete zažádat.

Důležité kontaky

Zákaznické linky:

601 273 273

841 11 12 13

Napište nám

Hlášení odečtů: formulář

Rezervace schůzky