Úvod › Média › Tiskové zprávy › Archiv TZ › Tiskové zprávy 2012 › Tiskové zprávy 2011 › Vodárenský dispečink nezahálel
3. leden 2011
(tisková zpráva, 3.1.2011, Královéhradecká provozní, a.s.)
Ani v letošním roce nebyl v období Vánoc na vodárenském dispečinku společnosti Královéhradecká provozní, a.s. úplný klid. Dispečeři přijímají hlášení o poruchách na vodovodní a kanalizační síti 24 hodin denně, stejně tak jsou v pohotovosti čety montérů, které je následně odstraňují.
„V posledních deseti dnech právě uplynulého i začínajícího roku jsme celkově přijali hlášení více než jedné desítky poruch. Přerušení dodávky vody se tentokrát nevyhnula zejména zákazníkům na Chlumecku a Novobydžovsku. Naši pracovníci se snažili vždy odstranit a znovuobnovit dodávku vody v co možná nejkratší době,“ vysvětluje Tomáš Hosa, technický ředitel společnosti. „Celkově můžu říct, že letošní období konce a přelomu roku bylo o něco klidnější než to minulé,“ dodává.
Nejčastěji je důvodem poruch v zimním období prudká změna počasí a promrzání půdy. Společnost Královéhradecká provozní ročně, a.s. na své náklady opraví přibližně 500 havárií na vodovodní síti.
„Pokud zákazníci využívají našeho informačního systému SMS INFO jsou o přerušení dodávky vody informováni bezprostředně sms zprávou. V menších obcích se pak snažíme informovat zákazníky například místním rozhlasem,“ vysvětluje různé možnosti informování o pro zákazníky ne vždy příjemných situacích Veronika Bergrová, tisková mluvčí.
Otevírací doba zákaznického centra
pondělí |
8 - 17 |
úterý | 8 - 14 |
středa | 8 - 17 |
čtvrtek | zavřeno |
pátek | 8 - 11 |
Stavíte nebo rekonstruujete? Potřebujete zákres existence vodohospodářských sítí? Potřebujete vyjádření k projektové dokumentaci pro územní řízení nebo vyjádření k projektové dokumentaci pro stavební řízení?Jednoduchým vyplněním formuláře si o ně můžete zažádat.
Důležité kontaky