Úvod › Zákazníci › Odběratelská smlouva › Uzavření smlouvy
Smlouva je uzavírána se zákazníkem OSOBNĚ v Zákaznickém centru společnosti s možností rezervace termínu osobní schůzky předem.
Uzavřít smlouvu lze také DISTANČNĚ (e-mail, datová schránka, pošta), a to zasláním vyplněného formuláře Žádost o uzavření/přepis/aktualizaci smlouvy pro fyzické či právnické osoby poštou, přes datovou schránku či e-mail a v tomto případě je možné využít elektronického podpisu.
Jednotlivá ustanovení smlouvy si před podpisem může zákazník prostudovat ve Vzoru smlouvy.
Doklady, potřebné k uzavření smlouvy:
Je vhodné si připravit také další údaje - číslo bankovního účtu, telefonní kontakt, emailovou adresu, spojovací číslo SIPO atd.
Otevírací doba zákaznického centra
pondělí |
8 - 17 |
úterý | 8 - 14 |
středa | 8 - 17 |
čtvrtek | zavřeno |
pátek | 8 - 11 |
Stavíte nebo rekonstruujete? Potřebujete zákres existence vodohospodářských sítí? Potřebujete vyjádření k projektové dokumentaci pro územní řízení nebo vyjádření k projektové dokumentaci pro stavební řízení?Jednoduchým vyplněním formuláře si o ně můžete zažádat.
Důležité kontaky